Ta strona używa plików cookie do świadczenia usług, dostosowywania reklam i analizy ruchu. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. Więncej informacji

Jak mogę zwrócić produkt lub paczkę zamówioną w sklepie internetowym?

Proszę skontaktować się ze sklepem internetowym. Znając ID sklepu, można odesłać przesyłkę do naszego punktu nadawczego. 

Czy jesteś sklepem internetowym?

Możesz skontaktować się z nami w sprawie swojej przesyłki telefonicznie lub mailowo, jednak Packeta.pl nie jest sklepem a firmą kurierską. 

Jaki jest status mojej przesyłki?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Pamiętaj, by mieć przygotowany numer przesyłki. 

Jaki jest przewidywany czas doręczenia przesyłki?

Przesyłkę można śledzić na https://tracking.packeta.com/…cking/search . Packeta.pl nie może zagwarantować terminu doręczenia przesyłki. Proszę zapoznać się regulaminem sklepu, w którym zostało złożone zamówienie. Czas doręczenia jest również zależny od zewnętrznych przewoźników. 

Jakie są godziny pracy punktów odbioru?

Godziny pracy punktów odbioru są indywidualne. Można je znaleźć na na naszej stronie packeta.pl w sekcji “punkty” 

Chcę zostać punktem odbioru.

W celu uzyskania informacji, prosimy skontaktować się z naszym biurem w Cieszynie +48 570 772 044 lub info@packeta.pl 

Chcę wysyłać przesyłki krajowe I zagraniczne.

W celu uzyskania informacji, prosimy skontaktować się z naszym biurem w Cieszynie +48 570 772 044 lub info@packeta.pl Lub na www.packeta.pl 

Chcę zmienić adres doręczenia przesyłki.

W celu zmiany adresu doręczenia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Proszę podać numer przesyłki I nowe dane doręczenia. 

Potrzebuję fakturę za zakupiony produkt.

W celu uzyskania faktury za zamówiony produkt, prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem internetowym. 

Nie mogę znaleźć punktu odbioru.

Szczegółowe informacje o lokalizacji naszych punktów (zdjęcia, mapy, dane kontaktowe) znajdują się na www.packeta.pl/oddzialy

Zakupiony produkt nie odpowiada temu, który zamówiłem. Co muszę zrobić?

Wszystkie uwagi dotyczące zamówienia prosimy wyjaśniać bezpośrednio ze sklepem internetowym, w którym zostało ono złożone. Przesyłkę zwrotną nalezy nadać do naszego punktu w Cieszynie na adres: Packeta.pl, Plac Słowackiego 1, 43–400 Cieszyn. Proszę pamiętać o umieszczeniu ID sklepu internetowego na przesyłce. 

Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym. Otrzymany numer przesyłki nie pojawia się w systemie lub ma status “Oczekuję na przesyłkę”. Dlaczego?

Przesyłka nie jest wprowadzona do naszego systemu. Zmieni swój status jak tylko zostanie zeskanowana w naszym magazynie. 

Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym. Otrzymany numer przesyłki nie pojawia się w systemie firmy kurierskiej. Dlaczego?

Przesyłka jest w tranzycie. Jej numer pojawi się w systemie firmy kurierskiej jak tylko zostanie zeskanowana w ich magazynie. 

Ile mam czasu na odbiór przesyłki?

Na odbiór przesyłki Masz aż 7 dni. Po tym terminie przesyłka zostnie zwrócona do nadawcy. 

Chcę przedłużyć czas odbioru przesyłki w punkcie odbioru.

W celu przedłużenia terminu odbioru przesyłki, prosimy skontaktować się z naszym biurem w Cieszynie +48 570 772 044 lub info@packeta.pl 

Kiedy I jak dowiem się, że moja przesyłka jest w punkcie odbioru?

Po złożeniu zamówienia w sklepie dostajesz elektroniczną wiadomość na adres mailowy I sms. O dotarciu Twojej przesyłki do punktu odbioru powiadomimy Cię wiadomością mailową I sms. 

Czy otrzymam potwierdzenie dokonania zapłaty za odebraną przesyłkę?

Po uiszczeniu opłaty za przesyłkę pracownik punktu odbioru wystawi Ci pokwitowanie.