Ta strona używa plików cookie do świadczenia usług, dostosowywania reklam i analizy ruchu. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. Więncej informacji



Wartości Firmy

Wartości firmy tworzą obowiązujące ramy postępowania dla wszystkich pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Stanowią one wskazówkę dotyczącą należytych postaw oraz wyznaczają jednolity kierunek dla całej firmy, w którym wszyscy w Przesyłkowni podążamy. Naszą misję wyznaczają następujące wartości:

PROFESJONALIZM

Rozumiemy nasze zadania i skupiamy się na nich. Rozwijamy nasze mocne strony, przyczyniając się tym samym do całokształtu funkcjonowania firmy. Dbamy również o szczegóły i dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni.


ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Akceptując termin, zobowiązujemy się go dotrzymać. Ręczymy za siebie i za to, co oraz jak robimy. Przyznajemy się do błędów i potrafimy wziąć odpowiedzialność za własne niepowodzenia oraz niepowodzenia całego zespołu.


JAKOŚĆ

Jakość postrzegamy jako standardową część naszej pracy oraz naszą wizytówkę. Jesteśmy usatysfakcjonowani tylko wtedy, gdy nasi klienci są zadowoleni.


ORYGINALNOŚĆ

Nasza kreatywność pozwala nam tworzyć nowe rzeczy i nadaje niepowtarzalną wartość naszym produktom, pomysłom i rozwiązaniom. Jesteśmy nastawieni na start-up i sami sobą zarządzamy.


ZAUFANIE

Wszyscy możemy na sobie polegać, chętnie ze sobą współpracujemy i budujemy dobre relacje, zarówno z naszymi współpracownikami, jak i klientami.


SZYBKOŚĆ

Wszystko rozwiązujemy szybko i z maksymalnym zaangażowaniem. Nieustannie dążymy do usprawnienia wszystkich działań, jakie podejmujemy. Pokonujemy przeszkody.


ENTUZJAZM

We wszystkie nasze działania wkładamy całe serce i umysł. W nasze projekty wkładamy nie tylko wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, ale także nasz entuzjazm. Mamy w sobie buntowniczą naturę, którą wykorzystujemy do nauki i dalszego rozwoju.


INNOWACYJNOŚĆ

Wdrażamy nowe pomysły, dzielimy się doświadczeniami i jesteśmy otwarci na bodźce zewnętrzne. Nie jesteśmy zadowoleni z przyjętych rozwiązań i ciągle szukamy nowych możliwości. Innowacyjność jest ściśle związana z kreatywnością. Nowe pomysły mogą przynieść zmiany w zarządzaniu i procesach firmy oraz „pchnąć całą firmę do przodu“.